Didakticke igre , s obzirom na njihovo bogatstvoi vaspitno obrazovni znacaj trebalo bi iyvoditi savkog dana , najcesce povezane sa nekim drugim aktivnostima ili utkane u te aktivnosti.
Uloga vaspitaca u organizaciji didaktickih igara ogleda se u :
1. ogranizaciji vremena
2. organizaciji prostora za igru
3. organizaciji broja igara
4. organiyaciji didaktickiog marerijala
Didakticku igru je moguce organizovati samo ako su deca motivisana za igru. Motivaciju mozemo postici na razne nacine (uz pomoc zagonetki, brojalica, povratnih pitanja i sl.) Sto se tice duzine igre i broja ponavljanja , vaspitac to moze da planira prateci interesovanja dece i znake umora.
Uloga vaspitaca u organizaciji didaktickih igara ogleda se u :
1. ogranizaciji vremena
2. organizaciji prostora za igru
3. organizaciji broja igara
4. organiyaciji didaktickiog marerijala
Didakticku igru je moguce organizovati samo ako su deca motivisana za igru. Motivaciju mozemo postici na razne nacine (uz pomoc zagonetki, brojalica, povratnih pitanja i sl.) Sto se tice duzine igre i broja ponavljanja , vaspitac to moze da planira prateci interesovanja dece i znake umora.
Нема коментара:
Постави коментар